MARITIEME ROOTS

Hi! Ik ben Kelly de Greef, oprichter van Kelson. Leuk dat je de tijd neemt wat meer over mij en mijn marketingbureau te weten te komen! Voordat ik met Kelson Marketing & Content gestart ben, heb ik een aantal jaren als marketeer bij een scheepvaartorganisatie gewerkt. Net als bij veel branchegenoten heeft de sector mijn hart gestolen. Hoewel de maritieme sector over het algemeen innovatie hoog op de agenda heeft staan, blijkt marketing in veel gevallen nog een ondergeschoven kind. Uit eigen ervaring weet ik hoe lastig het kan zijn om in deze vrij conservatieve branche een succesvolle marketingstrategie uit te rollen.

Vaak lopen organisaties tegen dezelfde uitdagingen aan. Zo gebeuren veel marketingactiviteiten nog handmatig, waardoor marketeers hun tijd minder efficient kunnen besteden. Ook ondervinden veel bedrijven problemen als het gaat om het genereren van kwalitatieve leads of het aantonen van het rendement op marketingivesteringen. Omdat ik geloof dat online de toekomst heeft (wat overigens niet wil zeggen dat offline niet meer belangrijk is, in tegendeel!) heb ik de stap gezet een online marketingbureau voor de maritieme sector op te richten. Om organisaties te kunnen ondersteunen met een gericht marketingplan waarbij online marketingmiddelen WEL voor kwalitatieve leads zorgen, heb ik mij gespecialiseerd in de inbound marketingmethodiek en is Kelson een HubSpot marketingpartner geworden.

INBOUND MARKETING & HUBSPOT

De succesvolle HubSpot software wordt door ruim 52.000 gebruikers in meer dan 100 landen gebruikt met een specialisatie in online lead generatie en het effectief laten groeien van een business. Met alleen goede software ben je er natuurlijk nog niet. HubSpot is de bedenker van de inbound marketingfilosofie, een methode die erop gericht is een ideale klantbeleving door een gehele organisatie te creëren. Dit stelt ondernemingen in staat optimale groei te realiseren. Succesvolle organisaties onderscheiden zich van de minder succesvolle ondernemingen, doordat zij de tijd van hun medewerkers zo effectief mogelijk benutten. Een juiste implementatie van zowel de strategie als de software, zorgt ervoor dat de marketinginspanningen resulteren in kwalitatieve leads en sales professionals zich kunnen concentreren op opvolging van alleen die leads, waarvan de kans groot is dat zij tot een aankoop overgaan. Ik was dan ook trots toen HubSpot mij benaderde met het verzoek om Kelson een HubSpot marketingpartner te laten worden! Dankzij dit partnerschap kunnen opdrachtgevers optimaal profiteren van onze gebundelde krachten en kennis als het gaat om het toepassen van de inbound marketingmethode in de maritieme sector. Op deze manier kan Kelson haar opdrachtgevers een totaalpakket bieden op het gebied van marketing en sales.

VRIJBLIJVEND MEEDENKEN OVER JOUW ONLINE MARKETINGPLAN?

Wil je meer weten over de inbound marketingfilosofie of wil je graag een persoonlijk consult? Neem dan deel aan één van onze events of vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan.